PYTANIA I ODPOWIEDZI

DOKUMENTY DO WNIOSKU

Czy muszę udokumentować swój dochód?

Kredito24 nie wymaga dodatkowych dokumentów potwierdzających zatrudnienie czy zarobki. Decyzja pożyczkowa wydawana jest w oparciu o informacje podane podczas procesu aplikacji.

Czy wymagane są jakieś dokumenty?

Kredito24 nie wymaga przesłania żadnych dokumentów do podjęcia decyzji.
Podczas wypełniania aplikacji prosimy tylko o podanie numeru i serii dowodu osobistego, szczegółów zatrudnienia i zarobków oraz numeru konta, którego jest się właścicielem.

NAJPOPULARNIEJSZE PYTANIA

Aplikuję po raz pierwszy. O jaką maksymalną kwotę pożyczki mogę się starać?

Kredito24 udziela pożyczek w wysokości od 300 do 3000 zł. Limit jest ustalany w oparciu o wynik analizy wniosku, nie ma maksymalnej kwoty pierwszej pożyczki.
Przy aplikowaniu o pierwszą pożyczkę sugerujemy kwoty nie przewyższające 1300 zł, ale ostateczny wniosek zależy od indywidualnej oceny wniosku.

Czy Kredito24 sprawdza Bazy Informacji Gospodarczej?

Kredito24 jako firma świadcząca usługi finansowe jest prawnie zobowiązana do sprawdzania Baz Informacji Gospodarczej. Naszych Klientów sprawdzamy w Krajowym Rejestrze Długów (KRD), BIG Infomonitor oraz ERIF, o czym Klient jest informowany podczas składania wniosku o pożyczkę oraz w Formularzu Informacyjnym do Umowy Pożyczki.
Dane pobrane z Biur Informacji Gospodarczej są jednym z kilkunastu elementów, które Kredito24 bierze pod uwagę w procesie podejmowania decyzji pożyczkowej i obecność Klienta w którejkolwiek z nich nie dyskwalifikuje go jako naszego przyszłego Klienta.
Jeżeli Kredito24 zdecyduje się przyznać pożyczkę osobie widniejącej w jednej z powyżej wymienionych baz, pracownicy Centrum Obsługi Klienta poproszą o zaświadczenie o zarobkach, aby sprawdzić czy osoba jest teraz wypłacalna.

Czy mogę przedłużyć pożyczkę?

Tak, przed upływem terminu spłaty można przedłużyć pożyczkę o 7, 15 lub 30 dni. Wiąże się to z dodatkowymi opłatami, które przedstawiają się następująco:
12% od kwoty pożyczki za 7 dni*
16% od kwoty pożyczki za 15 dni*
32% od kwoty pożyczki za 30 dni*.

* z zastrzeżeniem minimalnej wpłaty 100 zł
Pożyczkę można przedłużyć na profilu użytkownika, korzystając z ekspresowego przelewu, albo przelewem bankowym na poniższy numer konta:
08 1020 1097 0000 7202 0238 2554
Kreditech Polska Sp z o.o.
ul. Prosta 32
00-838 Warszawa
W tytule przelewu należy wpisać “numer pożyczki/numer PESEL”

Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej?

Oczywiście, można spłacić pożyczkę przed upływem terminu i jest to zawsze bezpłatne.
Od obniżenia wyłączone są jednak kwota pożyczki oraz prowizja. Możesz natomiast otrzymać zwrot odsetek ustawowych za niewykorzystany okres obowiązywania umowy wyłącznie jeśli zostały one doliczone do Twojego zobowiązania. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta by ustalić dokładną kwotę do spłaty.
Z Biurem można skontaktować się telefonicznie pod numerem (0-71) 88 11 077 lub mailowo info@kredito24.pl od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-18.

Dlaczego mój wniosek został odrzucony? Kiedy mogę aplikować ponownie?

Nasz w pełni zautomatyzowany system bierze pod uwagę wiele czynników. Niestety nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytanie dlaczego Twój wniosek został odrzucony.
Jeśli jesteś naszym nowym Klientem i nigdy jeszcze nie miałeś u nas pożyczki, możesz aplikować ponownie po upływie 30 dni .
Nasi powracający Klienci, którzy spłacili swoją poprzednią pożyczkę, a których wniosek został odrzucony mogą aplikować już następnego dnia.

Dlaczego odmówiono mi pożyczki?

Podejmujemy poważne starania w udzielaniu odpowiedzialnych pożyczek. Kredito zostało stworzone, aby pomóc w nieoczekiwanych płatnościach, a nie długoterminowych zadłużeniach. Dlatego nasz system wykorzystuje tysiące czynników oraz kontrole krzyżowe w celu podjęcia odpowiedzialnej decyzji.

Jakie są ogólne warunki aplikowania o pożyczkę?

Nasza firma nie ma z góry ustalonych wymagań, które należy spełnić, by aplikować o pożyczkę. Należy jednak mieć ukończone 18 lat i być obywatelem Polski przebywającym na terenie kraju. Dodatkowo, do wypełnienia wniosku potrzebny będzie
– telefon komórkowy
– numer i seria dowodu osobistego
– numer konta bankowego, którego jest się właścicielem
– informacje o zatrudnieniu i zarobkach
Wniosek o pożyczkę należy złożyć na naszej stronie www.kredito24.pl

Kto może starać się o pożyczkę?

Każdy pełnoletni obywatel Polski, przebywający na terenie kraju, legitymujący się dowodem osobistym może złożyć wniosek pożyczkowy.

Nie mam środków na swoim koncie bankowym. Czy mogę dostać pożyczkę na podstawie dowodu osobistego?

Nie można otrzymać pożyczki na podstawie dowodu osobistego. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wymagane jest potwierdzenie numeru konta bankowego poprzez aplikację KontoConnect.
Aplikacja umożliwia, poprzez połącznie z bankowością internetową, potwierdzenie konta bez konieczności dokonywania przelewu. Opcja ta jest dostępna dla większości banków działających w Polsce.
Chcemy mieć pewność, że środki wpłyną na konto, którego jesteś właścicielem.

Nie mam środków na swoim koncie bankowym. Jak mogę potwierdzić konto?

Potwierdzenie konta bankowego jest niezbędne aby otrzymać pożyczkę, jednak wykonanie przelewu nie jest konieczne. Jeżeli masz ujemne saldo na koncie polecamy aplikację KontoConnect.
Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta bankowego wpisując nazwę użytkownika i hasło. Następnie na ekranie komputera pojawi się licznik z procentami, które muszą przejść do 100%. Po poprawnej weryfikacji konta zostaniesz przekierowany/a do kolejnego kroku.

ODRZUCONY WNIOSEK O POŻYCZKĘ

Dlaczego odmówiono mi pożyczki?

Każda złożona w naszym systemie aplikacja o pożyczkę podlega szczegółowej weryfikacji, a system analizujący wnioski bierze pod uwagę wiele czynników. Jeśli istnieją przesłanki, że Twoja aplikacja została niesłusznie odrzucona oraz Twoim zdaniem powinniśmy przyjrzeć się jej dokładniej, prosimy napisz do nas na adres biuro-kredytowe@kredito24.pl podając swoje UserID oraz datę odrzucenia wniosku o pożyczkę.

Mój wniosek został odrzucony. Czy mogę aplikować ponownie?

Pomimo, iż Twoja aplikacja została odrzucona, nie wpływa to na Twoją wiarygodność kredytową w przyszłości. Możesz ponownie wnioskować o przyznanie pożyczki po 7 dniach od odrzucenia wniosku.

Mój wniosek został odrzucony. Jak mogę usunąć swoje dane?

Jeśli Twój wniosek został odrzucony i chcesz usunąć swoje dane, skontaktuj się w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Z Biurem można skontaktować się telefonicznie pod numerem (0-71) 88 11 077 lub mailowo info@kredito24.pl od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-20.

Mój wniosek został odrzucony. Kiedy mogę aplikować ponownie?

Możesz ponownie starać się o pożyczkę po upłynięciu minimum 7 dni od odrzucenia wniosku.

OGÓLNE PYTANIA

Co to jest RRSO?

RRSO oznacza Rzeczywistą Roczną Stopę Oprocentowania i używane jest do porównywania rocznych kosztów spłaty kredytów.
Ujawnianie RRSO jest obowiązkowe w kontekście tradycyjnych kredytów. Chcielibyśmy podkreślić, że RRSO nie jest rzeczywistym kosztem naszych usług, ponieważ jest on używany do porównania rocznych kosztów spłaty kredytów długoterminowych, a nasze pożyczki są przyznawane na maksymalny okres do 1 miesiąca, względnie 2 miesiące, w przypadku przedłużenia kredytu. W rzeczywistości nie pobieramy tysięcy procent odsetek. Warunki pożyczek Kredito są uczciwe i przejrzyste, a wszystkie koszty przedstawione są z góry bez żadnych ukrytych opłat.
Reprezentatywny przykład naszego RRSO: 1971%, gdy całkowita kwota kredytu wynosi (bez kredytowanych kosztów) 500 zł, całkowita kwota do zapłaty 641,44 zł, całkowity koszt kredytu 141,44 zł (w tym: prowizja 137,33 zł, odsetki 4,11 zł, ubezpieczenie 0 zł, usługi dodatkowe 0 zł), czas obowiązywania umowy: 30 dni.

Czy jest to usługa bezpieczna i wiarygodna?

Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych są dla nas bardzo ważne. Dlatego też podjeliśmy wszelkie możliwe starania, aby zabezpieczyć dane, w tym przy użyciu Secure Socket Layer (SSL), technologi szyfrowania, poprzez ograniczenie dostępu pracowników do baz danych. Dodatkowo nasza strona internetowa posiada certyfikat Verisign ®. Więcej informacji można znaleźć tutaj: FAQ Polityka prywatności.

Czy muszę podawać powód brania pożyczki?

Nie. Pieniądze można wykorzystać na każdy cel (o ile jest to legalne). My po prostu pytamy, czy możesz sobie na pewno pozwolić sobie na spłatę w wybranym terminie. Podobnie jak w przypadku jakiejkolwiek innej formy kredytu, zawsze warto zapytać siebie przed złożeniem wniosku: “czy naprawdę potrzebuję pożyczki?”. Jeśli odpowiedzią jest “tak”, my jesteśmy tu aby Tobie pomóc.

Czym jest Kredito24?

Kredito24 to firma wchodząca w skład Kreditech Group świadcząca usługi finansowe z zakresu pożyczek krótkoterminowych. Pomagamy klientom za pomocą niezwykle szybkich kredytów w nieoczekiwanych sytuacjach. Nasze podejście jest proste: pożyczamy pieniądze w sposób odpowiedzialny, a nasz serwis jest przejrzysty bez żadnych ukrytych opłat. Ponadto stosujemy środki ochrony danych, które są powyżej standardów branżowych.

Dlaczego we wniosku muszę podać numer telefonu komórkowego?

Pewność, że ten numer telefonu należy do Ciebie ułatwi nam komunikację. My będziemy mogli informować Cię o statusie Twojej pożyczki za pomocą wiadomości SMS, a Ty będziesz mieć możliwość aplikowania o kolejne pożyczki poprzez proste wysłanie SMSa.
Dlatego prosimy o podanie numeru telefonu komórkowego, który zostanie zweryfikowany podczas procesu aplikacji. Na podany numer zostanie wysłana wiadomość SMS z 4-cyfrowym kodem PIN. Dopiero po wpisaniu tego kodu będziesz mógł kontynuować wypełnianie wniosku.

Jak długo muszę czekać na decyzję?

Decyzję pożyczkową wyślemy w formie wiadomości e-mail oraz SMS tak szybko jak tylko rozpatrzymy Twój wniosek. Nasz w pełni zautomatyzowany system analizuje wniosek w ciągu kilku minut po jego ukończeniu.
Jeśli od złożenia wniosku minęło więcej czasu, proszę sprawdzić folder SPAM.
Do Twojej dyspozycji jest też Biuro Obsługi Klienta dostępne pod numerem telefonu (0-71) 88 11 077 oraz adresem e-mail info@kredito24.pl. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-18.

Jak mogę się skontaktować z Kredito?

Możesz się z nami skontaktować na trzy sposoby:
drogą mailową: info@kredito24.pl
telefoniczną: (0-71) 88 11 077
bądź pocztową:
Kreditech Polska Sp. z o.o.
ul. Prosta 32
00-838 Warszawa

Jak wygląda proces składania wniosku?

Podczas składania wniosku o pożyczkę należy podać dane osobowe, dane kontaktowe, a także informacje odnośnie zatrudnienia i zarobków. We wniosku należy również wpisać numer swojego rachunku bankowego i zweryfikować go poprzez aplikację KontoConnect. Po poprawnej weryfikacji konta oraz tożsamości Klienta, Kredito24 przelewa pożyczkę na konto podane we wniosku
Po spłacie pierwszej pożyczki Klient może ubiegać się o kolejną wysyłając wiadomość SMS.
Po ukończeniu aplikacji na stronie internetowej Klient otrzyma decyzję w ciągu 15 minut, a pieniądze będą przelane w zależności od godzin księgowania w Twoim banku.

Jestem na rencie/bezrobotny i nie nigdy nie byłam/byłem zatrudniony. Co mam wpisać w miejscu zatrudnienia?

Niestety nie możesz się ubiegać o pożyczkę. Obecnie nie udzielamy pożyczek osobom, które nigdy wcześniej nie pracowały, ani nie miały stałego zatrudnienia.

Jestem w BIK. Czy mogę starać się o pożyczkę?

Oczywiście.
Widnienie w BIK nie oznacza automatycznego odrzucenia wniosku. Nasz w pełni zautomatyzowany system bierze pod uwagę wiele czynników i zebranych danych przy podejmowaniu decyzji o przyznaniu pożyczki.

POMOC TECHNICZNA

Co to jest przeglądarka internetowa?

Przeglądarka internetowa lub przeglądarka WWW jest to program komputerowy służący do pobierania i wyświetlania stron internetowych udostępnianych przez serwery www takie jak strona:
www.kredito24.pl, a także odtwarzania plików multimedialnych.
Popularne przeglądarki internetowe:
Google Chrome
Mozilla Firefox
Internet Explorer
Opera
Safari

Jak potwierdzić lokalizację?

Potwierdzenie lokalizacji jest niezbędne do ukończenia wniosku, gdyż pożyczki udzielamy tylko obywatelom Polski przebywającym na terenie kraju.
Lokalizację można potwierdzić zezwalając przeglądarce na lokalizację komputera.
W zależności od przeglądarki wysunie się pasek lub pojawi okienko, które trzeba potwierdzić. Okienko może znaleźć się w prawym bądź lewym rogu u góry/dołu strony.

Jak usunąć “ciasteczka” (cookies)?

Ciasteczka (cookies) są to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim komputerze, które zawierają informacje między innymi na temat naszej aktywności na różnego rodzaju stronach www. To właśnie dzięki nim niektóre z serwisów i sklepów internetowych Ciebie pamiętają.
Procedura pozbywania się ciasteczek (cookies) różni się na każdej z najpopularniejszych przeglądarek.
Jeśli chcesz usunąć wszystkie cookies zapisane przez
1)Google Chrome
Kliknij menu Chrome na pasku narzędzi przeglądarki
Wybierz opcję Narzędzia.
Wybierz polecenie Wyczyść dane przeglądarki
Z wyświetlonym oknie dialogowym zaznacz pola wyboru dla typów informacji, które powinny zostać usunięte.
Wybierz menu główne z okresu, dla którego dane mają być usunięte. Wybierz początek czasu, aby usunąć wszystko.
Kliknij przycisk Wyczyść dane przeglądarki.
2)Mozilla Firefox
Menu Narzędzia -> Wyczyść historię przeglądania (lub skorzystaj ze skrótu Ctrl + Shift + Del)
Zaznacz opcję ciasteczka
Wybierz okres, za jaki chcesz usunąć pliki cookie (np. dzisiaj) i kliknij Wyczyść dane prywatne
Jeśli chcesz usunąć tylko wybrane cookies, przejdź do:
menu Narzędzia -> Opcje… -> Prywatność -> usunąć pojedyncze ciasteczka
Wpisz słowo kluczowe, które odnosi się do poszukiwanych przez Ciebie cookies i kliknij Usuń ciasteczko
3)Internet Explorer 7
Otwórz okno Opcje internetowe, klikając przycisk Start, klikając kolejno polecenia Panel Sterowania, Sieć i Internet, a następnie klikając polecenie Opcje internetowe.
Kliknij kartę Ogólne, a następnie w obszarze Historia przeglądania kliknij przycisk Usuń.
W obszarze Pliki cookie kliknij przycisk Usuń pliki cookie, a następnie kliknij przycisk Tak, aby potwierdzić polecenie ich usunięcia.
Kliknij przycisk Zamknij, a następnie kliknij przycisk OK.
4)Internet Explorer 8
Otwórz program Internet Explorer, klikając przycisk Start, a następnie klikając polecenie Internet Explorer.
Kliknij przycisk Bezpieczeństwo, a następnie kliknij polecenie Usuń historię przeglądania.
Zaznacz pole wyboru obok przycisku Pliki cookie.
Zaznacz pole wyboru Zachowaj dane ulubionych witryn sieci Web, jeśli nie chcesz usuwać plików cookie z witrynami sieci Web znajdującymi się na liście ulubionych.
Kliknij przycisk Usuń.

Jak wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki?

Wyczyszczenie pamięci podręcznej rozwiąże problemy związane z:
niekończeniem ładowania stron przez przeglądarkę,
zawieszającymi się stronami, wyświetlaniem nieaktualnej zawartości
brakiem reakcji aplikacji online
W zależności od przeglądarki należy wykonać kolejno:
1)Internet Explorer
Na pasku menu programu Internet Explorer kliknij pozycję Narzędzia.
Wybierz pozycję Opcje internetowe.
Kliknij kartę Ogólne.
W części Tymczasowe pliki internetowe kliknij przycisk Usuń pliki.
Jeśli problem nie został zlikwidowany, powtórz powyższe czynności i uruchom ponownie komputer.
2)Mozilla Firefox
Na górze okna przeglądarki Firefox naciśnij przycisk Firefox, przejdź do menu “Historia” i wybierz “Wyczyść historię przeglądania…”.
Wybierz dla Okres do wyczyszczenia opcję wszystko.
Kliknij strzałkę znajdującą się obok napisu Szczegóły, by rozwinąć listę elementów historii.
Zaznacz element Ciasteczka i sprawdź czy inne elementy, których nie chcesz usunąć nie są zaznaczone.
Aby usunąć ciasteczka, naciśnij przycisk “Wyczyść teraz” i zamknij okno Wyczyść całą historię.
3)Google Chrome
Kliknij menu Chrome na pasku narzędzi przeglądarki.
Wybierz Narzędzia.
Wybierz polecenie Wyczyść dane przeglądania.
W wyświetlonym oknie dialogowym zaznacz pola wyboru obok typów informacji, które chcesz usunąć.
W menu u góry podaj zakres danych do usunięcia. Aby usunąć wszystko, wybierz od samego początku.
Kliknij przycisk Wyczyść dane przeglądarki.
4)Opera
Kliknij czerwony przycisk Opery.
Z menu wybierz Ustawienia -> Wyczyść historię przeglądania….
Rozwiń listę szczegółów i zaznacz pole “Usuń wszystkie ciasteczka”.
Potwierdź poprzez kliknięcie przycisku Usuń.

Z jakiej przeglądarki najlepiej korzystać?

Nsza strona internetowa stosuje nowoczesne technologie. Aby w pełni i bez problemów móc korzystać ze wszystkich funkcji strony należy korzystać z najnowocześniejszych wersji przeglądarek.

POTWIERDZENIE NUMERU KONTA BANKOWEGO

Czy można potwierdzić konto nie używając aplikacji KontoConnect?

Nie, aplikacja Konto Connect to jedyny sposób potwierdzenia rachunku bankowego.
KontoConnect to darmowy sposób weryfikacji konta – bez konieczności dokonywania przelewu. Aplikacja nawiązuje połączenie z kontem podanym we wniosku, po wcześniejszym wpisaniu nazwy klienta/loginu oraz hasła do bankowości elektronicznej. Połączenie jest zaszyfrowane, co pozwala naszym Klientom na bezpieczne wpisanie danych, a Kredito24 na szybkie zweryfikowanie rachunku bankowego.

Czy nie mając dostępu do bankowiści elektronicznej mogę starać się o pożyczkę?

Niestety, dostęp do konta bankowego jest niezbędny w celu zweryfikowania, że faktycznie jesteś posiadaczem tego konta.

Dlaczego muszę potwierdzić konto bankowe?

Chcemy mieć pewność, że jesteś właścicielem podanego we wniosku konta i że pożyczka zostanie wypłacona na poprawny rachunek bankowy.
Swoje konto możesz potwierdzić poprzez aplikację KontoConnect. Jest ona obsługiwana przez większość banków (lista banków dostępna w zakładce “Jakie banki obsługuje KontoConnect”) i nie wymaga przelania żadnych środków,
Nie akceptujemy kont w SKOK. Prosimy o potwierdzenie konta w innym banku.

Jakie banki obsługuje aplikacja KontoConnect?

KontoConnect obsługuje 24 banki:
Alior Bank SA Centrala
Bank Gospodarki Żywnościowej SA
BOŚ Bank
Bank BPH dla firm
Bank BPH SA
Bank Zachodni WBK SA
Bank Handlowy w Warszawie SA
Deutsche Bank PBC SA
BNP PARIBAS BANK POLSKA SA
Getin Online
Getin Bank
Idea Bank SA
ING Bank Śląski SA
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Departament
mBank SA Wydział Bankowości Elektronicznej
Meritum Bank ICB SA
Bank Millennium SA Millennium – Centrum Rozliczeniowe
mBank SA O. Bankowości Detalicznej
Open Finance
Bank Pekao SA dla firm
Bank Polska Kasa Opieki SA
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Oddział
Bank Pocztowy SA
Polbank EFG
Niestety na chwilę obecną posiadanie konta w poniższych bankach uniemożliwia przejścia przez aplikację KontoConnect, a co za tym idzie ukończenie wniosku:
AliorSync
Polecamy korzystanie z kont w bankach obsługiwanych przez aplikację.
Nie akceptujemy kont w SKOK.

W jaki sposób mam potwierdzić numer konta?

Konto bankowe możesz potwierdzić używając aplikacji KontoConnect.
KontoConnect to darmowy sposób weryfikacji konta – bez konieczności dokonywania przelewu. Aplikacja nawiązuje połączenie z kontem podanym we wniosku, po wcześniejszym wpisaniu nazwy klienta/loginu oraz hasła do bankowości elektronicznej. Połączenie jest zaszyfrowane, co pozwala naszym Klientom na bezpieczne wpisanie danych, a Kredito24 na szybkie zweryfikowanie rachunku bankowego.
Aplikacja KontoConnect obsługiwana przez większość banków (lista banków dostępna w zakładce “Jakie banki obsługuje KontoConnect”) i nie wymagająca przelania żadnych środków.

PRZEDŁUŻENIE OKRESU SPŁATY

Czy osoba trzecia może spłacić moją pożyczkę?

Tak, może ktoś inny spłacić Twoją pożyczkę. Należy pamiętać, aby w przelewie wpisać dokładny tytuł pożyczki. Można znaleźć go w wiadomości e-mail, którą wysłaliśmy do Ciebie. Poprawnie oznaczony przelew ułatwi nam odnalezienie pożyczki i alokację środków.

Gdzie mogę znaleźć opłaty związane z przedłużeniem pożyczki?

Proszę zalogować się na konto użytkownika i zapoznać się z tabelą opłat, dostosowanych indywidualnie do każdej pożyczki.
Wysokość opłat można obliczyć na podstawie następującego wzoru:
12% od kwoty pożyczki za 7 dni*
16% od kwoty pożyczki za 15 dni*
32% od kwoty pożyczki za 30 dni*.

* z zastrzeżeniem minimalnej wpłaty 100 zł

Ile kosztuje przedłużenie pożyczki?

Wysokość opłaty związanej z przedłużeniem spłaty pożyczki jest dostosowana indywidualnie w zależności od kwoty pożyczki, okresu jej spłaty i długości przedłużenia.
Jesteśmy sprawiedliwi: Jedna stawka dla wszystkich, niezależnie od sytuacji finansowej oraz kwoty szukanej pożyczki. Nie byłoby sprawiedliwe obciążenie dodatkowymi opłatami cenionych i szczerych klientów, którzy płacą na czas. Dlatego, musimy przyjąć inną strategie, która niestety będzie wiązała się z pokryciem większych kosztów przez klientów, którzy płacą niezgodnie z terminem.
Prosimy o spłacenie kredytu na czas, aby zaoszczędzić sobie niepotrzebnych opłat.
Opłaty za przedłużenie
12% całkowitej kwoty pożyczki – Przedłużenie na 7 kolejnych dni*
16% całkowitej kwoty pożyczki – Przedłużenie na 15 kolejnych dni*
32% całkowitej kwoty pożyczki – Przedłużenie na 30 kolejnych dni*

* z zastrzeżeniem minimalnej wpłaty 100 zł
Przykład: Jeżeli kwota Twoja pożyczka wynosiła 300 złotych na 30 dni będziesz musiał dopłacić 90 złotych.

Jak mogę przedłużyć pożyczkę?

Z przedłużeniem pożyczki wiążą się dodatkowe koszty. Można ją przedłużyć na profilu użytkownika, korzystając z ekspresowego przelewu Dotpay, albo przelewem bankowym na poniższy numer konta:
08 1020 1097 0000 7202 0238 2554
Kreditech Polska Sp z o.o.
ul. Prosta 32
00-838 Warszawa
W tytule przelewu należy wpisać “numer pożyczki/numer PESEL”.

PRZELEW POŻYCZKI NA MOJE KONTO

Jak otrzymam pożyczkę na moje konto?

Pożyczkę przelewamy za pomocą ekspresowych przelewów międzybankowych oferowanych przez Przelewy24.
Środki otrzymasz od tej firmy, a w tytule znajdzie się: Kredito24 – numer pożyczki.
OPŁATY ZA PRZEDŁUŻENIE LUB SPŁATY POŻYCZEK PROSZĘ WPŁACAĆ BEZPOŚREDNIO NA KONTO KREDITO24 (PKO BP – 08 1020 1097 0000 7202 0238 2554). PROSZĘ NIE DOKONYWAĆ PRZELEWÓW NA KONTO, Z KTÓREGO OTRZYMUJĄ PAŃSTWO POŻYCZKI.

Kiedy mogę spodziewać się pożyczki na moim koncie?

Pożyczkę na konto wysyłamy automatycznie za pomocą ekspresowych przelewów przelewy24.
Pożyczka znajdzie się na koncie w zależności od godzin pracy Twojego banku.
Godziny transferów międzybankowych Twojego banku możesz sprawdzić tutaj

Pożyczka została mi udzielona. Kiedy otrzymam pieniądze?

Jeżeli pożyczka została Ci przyznana, pieniądze na konto otrzymasz w zależności od pracy Twojego banku. Mogą zaistnieć sytuacje, w których bank zaksięguje pieniądze na koncie Klienta z opóźnieniem. Na przykład, jeżeli starasz się o pożyczkę w niedziele, może ona pojawić się na koncie dopiero w poniedziałek rano.

SPŁATA POŻYCZKI

Czy pożyczkę można spłacić w ratach?

Nie, nie oferujemy spłaty pożyczki w ratach.
Można spłacać tylko całą kwotę w terminie ustalonym przez siebie samego podczas aplikacji. Istnieje też oczywiście możliwość spłacenia pożyczki wcześniej, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Jeśli chcesz spłacić całość w późniejszym terminie, możesz to zrobić logując się na stronie i ponosząc opłatę za przedłużenie. Należy to uczynić PRZED końcowym terminem spłaty.
Możesz poinformować nas wcześniej, że nie będzie w stanie spłacić swojej pożyczki w całości, a my postaramy się znaleźć rozwiązanie. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: (0-71) 88 11 077. Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-18.

Gdzie mogę sprawdzić status mojej pożyczki?

Możesz sprawdzić wysokość i termin spłaty logując się na stronie internetowej w zakładce “Moje Konto”
Dodatkowo, w każdym naszym mailu na samym dole jest przycisk “Sprawdź status swojej pożyczki”, który przekieruje Cię w odpowiednie miejsce.

Jakie są możliwości spłaty?

Wystarczy zalogować się na konto użytkownika: Moje konto i wybrać najbardziej dogodną opcję. Istnieją 3 możliwości spłaty:
1) Przedłużenie – o 7,15 lub 30 dni.
2) Spłata częściowa – sam wybierasz jaką kwotę chcesz spłacić, a jaką przedłużyć.
3) Spłata w całości – przed upływem wyznaczonego terminu, pożyczkę można spłacić korzystając z opcji na profilu użytkownika, lub przelewem bankowym na konto Kredito24, którego szczegóły znajdują się w Umowie Ramowej.

Na jakie konto należy spłacić pożyczkę?

Pożyczkę należy spłacić na konto bankowe Kredito24 Polska w PKO BP:
08 1020 1097 0000 7202 0238 2554
Kreditech Polska Sp z o.o.
ul. Prosta 32
00-838 Warszawa

Nie jestem w stanie spłacić mojej pożyczki na czas. Co mam zrobić?

Można przedłużyć swój kredyt na profilu użytkownika. Wiąże się to z dodatkowymi opłatami.
Jeżeli myślisz, że nie jesteś w stanie spłacić swojej pożyczki w całości na czas przed aplikacją, prosimy aby nie starać się o pożyczkę w ogóle.W wypadku nie spłacenia pożyczki dane przekazywane są do Krajowego Rejestru Długów. Skutkuje to nie tylko koniecznością płacenia dodatkowych opłat za opóźnienia, dodatkowo pogorszy się opinia o Tobie jako kredytobiorcy.
Spłat pożyczek można dokonać logując się do konto na stronie internetowej lub za pomocą przelewu bankowego. Jeśli masz problemy z dokonaniem płatności, prosimy o jak najszybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem telefonu (0-71) 88 11 077 oraz adresem e-mail info@kredito24.pl. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-18.

W jaki sposób i kiedy mogę się ubiegać o kolejną pożyczkę?

Możesz ubiegać się o kolejną pożyczkę od razu po zaksięgowaniu przez nas spłaty poprzedniej pożyczki. Po prostu zaloguj się na swoje konto użytkownika i wybierz kwotę i termin spłaty

Zapomniałem/łam spłacić moją pożyczkę. Co mam zrobić?

Jeśli Twoja pożyczka nie będzie spłacana w terminie, zastrzegamy sobie prawo do naliczania odsetek od kwoty pożyczki od dnia następującego po dniu wymagalności spłaty w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 21 Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych).

Twoje dane zostaną przekazywane do Krajowego Rejestru Długów i Twoja opinia jako kredytobiorcy pogarsza się. Jeśli uważasz, że zapomniałeś/łaś spłacić pożyczkę na czas, upewnij się robiąc to natychmiast, aby uniknąć dodatkowych opłat i odsetek karnych.
Status swojej pożyczki możesz w każdej chwili sprawdzić logując się na swój profil użytkownika.

TWÓJ KOLEJNY WNIOSEK

Czy mogę starać się o dalszą pożyczkę, jeśli jeszcze nie spłaciłem poprzedniej?

Nie, aby móc starać się o kolejną, poprzednia pożyczka musi być spłacona.

Kiedy mogę aplikować o kolejną pożyczkę?

Kredito24 jest odpowiedzialnym pożyczkodawcą pomagającym w uregulowaniu niespodziewanych wydatków, nie w finansowaniu długoterminowego zadłużenia.
Wniosek o kolejną pożyczkę możesz złożyć jak tylko otrzymasz potwierdzenie spłaty poprzedniego zobowiązania. Jeśli Twój poprzedni wniosek został odrzucony, musisz odczekać 30 dni przed wypełnieniem nowej aplikacji.

Spłaciłem pożyczkę. W jakiej wysokości mogę dostać kolejną pożyczkę?

Maksymalna kwota to 3000 zł, jednak wysokość Twojej pożyczki zależy od Twojej sytuacji finansowej.

TWÓJ WNIOSEK

Chcę zalogować się do portalu Facebook i otrzymać rabat. Czy będzie to widoczne na moim profilu Facebook?

Nie, informacja, że aplikujesz o pożyczkę w Kredito24 nie będzie wyświetlona na Twoim profilu na portalu Facebook.

Czy mogę podać numer konta bankowego, którego nie jestem właścicielem?

Nie, nie ma takiej możliwości.
Podczas weryfikacji numeru konta należy skorzystać z aplikacji KontoConnect. Dane właściciela konta bankowego muszą być w pełni zgodne z danymi z dowodu osobistego.

Czy muszę zalogować się na portal społecznościowy Facebook?

Połączenie się z portalem społecznościowy Facebook nie jest obowiązkowe. Jeśli skorzystasz z tej opcji, możesz jednorazowo otrzymać rabat w wysokości 25 zł.
Nie jest to niezbędne by kontynuować aplikację, aby pominąć ten krok kliknij “Dalej”.

Jak poprawnie wpisać numer konta bankowego?

Numer konta bankowego może być pisany jednym ciągiem lub z odstępami. Najlepiej jednak skopiować numer ze strony banku i wkleić w odpowiednie pole.
Dla przykładu, numer konta bankowego Kredito24 to
08 102 010 970 000 720 000 000 000
Przypominamy, żeby we wniosku podać swój numer konta. Musi być to konto w banku obsługiwanym w Polsce, w złotówkach.

Mam kilka źródeł dochodu. W jaki sposób mam to uwzględnić we wniosku?

W przypadku posiadania więcej niż jednego źródła dochodu, prosimy o wpisanie sumy przychodów w pole “Dochód netto”.

Wpisuję numer konta, ale bank nie został odnaleziony. Dlaczego?

Proszę sprawdzić, czy numer konta jest na pewno poprawnie wprowadzony. Można go również skopiować ze strony banku i wkleić w odpowiednie pole.
Nie obsługujemy kont w SKOK, proszę zatem wpisać numer rachunku z innego banku.

TWOJE KONTO NA KREDITO24

Dlaczego moje dane są zachowywane?

Zatrzymujemy dane Klientów w celu łatwego rozpoznania osoby i zaoferowania szybszych usług. By uzyskać kolejną pożyczkę możesz zalogować się na konto i wysłać aplikację bez konieczności ponownego wpisywania swoich danych.

Do czego potrzebne jest mi moje konto?

Na koncie możesz znaleźć informacje na temat bieżącej pożyczki oraz historię kredytową. Możesz również przeglądać i zmieniać swoje dane osobowe.
Najprostszy sposób, aby spłacić swój kredyt jest za pośrednictwem konta Kredito24. Możesz wybrać, w jaki sposób spłacisz pożyczkę: przez przelewy24, czy przelewem z konta bankowego. Wystarczy kliknąć na wybrany sposób, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami.

Gdzie mogę znaleźć swoje konto użytkownika?

Znajdziesz je klikając na przycisk “Moje konto”, które znajduje się w prawym górnym rogu w pasku menu. Poprzez konto użytkownika masz dostęp do swojego profilu i danych. Aby zalogować się, kliknij tutaj.

Jak mogę znaleźć swoją Nazwę Użytkownika i Hasło?

Po prawidłowym zarejestrowaniu się oraz przesłaniu nam wszystkich informacji, wysyłamy Klientowi powitalną wiadomość, aby zweryfikować adres email. W tym e-mailu można również znaleźć automatycznie wygenerowane hasło. Twoim loginem/Nazwą Użytkownika jest zawsze adres e-mail podany przy rejestracji. Aby uzyskać nowe hasło, kliknij tutaj.

Jakie mam wybrać hasło do mojego profilu użytkownika?

Hasło do profilu użytkownika musi zawierać minimum 8 znaków w tym:
– przynajmniej 1 wielką literę
– przynajmniej 1 cyfrę.
– przynajmniej 1 znak specjalny.
Np: 1k%M*mmm

Moje konto zostało zablokowane. Jak mogę uzyskać pomoc?

W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez email: info@kredito24.pl lub telefon: (0-71) 88 11 077.
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-18.

Zapomniałem/Zapomniałam hasła. Co mam zrobić?

Możesz odzyskać swoje hasło na stronie logowania klikając przycisk “zapomniałem hasła”. Hasło zostanie wysłane na podany podczas rejestracji adres e-mail. Aby odzyskać hasło kliknij tutaj.

UMOWA RAMOWA POŻYCZKI

Czy Kredito24 wysyła dokumenty pocztą?

Na życzenie Klienta możemy przesłać Umowę Ramową pocztą, jeśli interesuje Cię ta możliwość skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez email: info@kredito24.pl lub telefon: (0-71) 88 11 077.
Poza tym, Kredito24 nie wysyła żadnych dokumentów pocztą, z wyjątkiem wezwania do zapłaty numer 5 w sytuacji opóźnienia w spłacie pożyczki.

Dlaczego wymagane jest podpisanie umowy?

Podpisane umowy jest wymagane przez polskie prawo.
Umowę należy podpisać tylko przy pierwszej pożyczce – jest to Umowa Ramowa Pożyczki. Umowa wysyłana jest na maila w formacie PDF, należy ją wydrukować, podpisać i odesłać na adres
Kreditech Polska Sp. z. o o.
ul. Prosta 32
00-838 Warszawa

Dopiero po otrzymaniu podpisanej umowy, możesz ubiegać się o kolejne pożyczki.

Kiedy dostanę umowę o pożyczkę?

Umowa Ramowa zostanie do Ciebie przesłana niezwłocznie po wpłaceniu pożyczki na Twoje konto. Dokument jest wysyłany w formacie PDF na adres e-mail podany we wniosku.
Umowę należy wydrukować, podpisać i odesłać do Kredito24 na adres:
Kreditech Polska Sp. z. o o.
ul. Prosta 32
00-838 Warszawa

Na jaki adres wysyłana jest umowa o pożyczkę?

Umowa Ramowa jest wysyłana na adres e-mail podany we wniosku.

Nie dostałem/Nie dostałam umowy ramowej pożyczki

Umowa Ramowa pożyczki została wysłana na Twój adres e-mail podany we wniosku. Jeśli nie otrzymałeś tej wiadomości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez email: info@kredito24.pl lub telefonicznie pod numerem (0-71) 88 11 077. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.

W jaki sposób wysyłana jest umowa ramowa pożyczki?

Umowa ramowa pożyczki wysyłana jest na adres e-mail podany podczas rejestracji. Na prośbę Klienta może ona zostać również wysłana drogą pocztową.

ZŁOŻONY WNIOSEK O POŻYCZKĘ

Złożyłem/łam wniosek o pożyczkę. Kiedy otrzymam odpowiedź?

Twój wniosek zostanie rozpatrzony w ciągu kilkunastu minut.